مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 دی 1401 ساعت 09:452022-12-27سياسي

یاور صدیق انقلاب| اصرار «استاد پرورش» بر انجام کارهای پرورش در مدارس


عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه در جایگاه های اجرایی از جمله وزارت آموزش و پرورش اصرار استاد پرورش بر لزوم کارهای پرورشی در مدارس موضوعی مهم بود، - مجید نادرالاصلی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و از دوستان استاد پرورش در گفت وگو با فارس با اشاره به روایت امام علی(ع) مبنی بر هرکه به من چیزی یاد دهد مرا بنده خود کرده است اظهار داشت: استاد پرورش مردی بزرگ بود و در این راستا توفیق داشتم در تمام حوزه های دینی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مبارزاتی از محضر ایشان بهره ببرم.

وی با تأکید بر اینکه استاد پرورش یکی از شخصیت های بسیار برجسته کشور بودند، افزود: مبارزات قبل از انقلاب و سخنرانی های عالمانه و انقلابی که به وجود دشمن رعشه می انداخت، شکل دهی بسیاری از گروه های مبارز علیه رژیم طاغوت، سخنرانی های شجاعانه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی از جمله اقدامات ایشان به حساب می آید.

نادرالاصلی یادآور شد: ایشان شاگردان فراوانی را در مکتب خود تربیت دادند و در ادامه هرکدام به عنوان یک مبارز به ایفای نقش پرداختند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص فعالیت های استاد پرورش در مسائل سیاسی و اجرایی تصریح کرد: عضویت ایشان در مجلس خبرگان قانون اساسی و تأثیرگذاری ایشان برای تنظیم اصول و مواد قانون اساسی از نکات قابل توجه در این بعد است، همچنین موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاور صدیق انقلاب| اصرار «استاد پرورش» بر انجام کارهای پرورش در مدارس

یاور صدیق انقلاب| اصرار «استاد پرورش» بر انجام کارهای پرورش در مدارس